søndag 22. juni 2008

Shopping og sightseeing

I dag har vi ikke gjort så mye spennende. Det er søndag og mye har vært stengt. Og så skulle vi jo ut å prøve å finne lader til videokameraet. Det lovet ikke godt når vi gikk ut fra hotellet, siden så mange butikker var stengt. Men vi tok skytrain til den stasjonen hvor vi visste det var kjøpesentere og satset på at de var åpne. Noe de også var! Og på senter nummer 2 fant vi heldigvis en lader, ikke orginal så klart, men den passet batteriet, så jeg ble kjempe glad! Ferien min er nå reddet :-)

Etter det gikk vi rundt å tittet litt, fant en handlegate med masse kjente dyre merkeklær og masse fine biler! Det ble med tittingen her... Vi gikk videre og havnet til slutt ved tvilling tårnene. Tok noen bilder, men orket ikke stelle oss i kø for å komme opp. Så vi gikk til holdeplassen og satte oss på en sånn Hopp på, Hopp av buss. Og midt under denne turen begynte det å regne. Så vi satt på den helt til den stoppet like ved hotellet vårt. Etter en time på hotellet, hvor vi fikk skrevet ut flybilletter til Siem Reap og fra Siem Reap til Langkawi den 26. juni så tok vi taxi til Chinatown for å spise. Denne gangen ble det en ute-restaurant med ordentlig kinesisk mat! Ellers så shoppet vi litt filmer, og noen andre små ting.

Som sagt ikke noe særlig spennende dag, men det er greit med noen late dager også. Er jo 3 uker til vi kommer hjem i dag! Så vi skal nok klare å oppleve nok... Men nå må vi sove, vi skal opp 0630 i morgen! Taxien kommer å henter oss 0730 og flyet vårt går 0900... Så neste gang jeg skriver så er vi i et nytt land :-)