mandag 29. oktober 2012

Ny dag i Paradise, NV (som det står at det heter her når jeg bruker mobilen)

.
Ny dag i Las Vegas og jeg var så fornøyd når jeg våknet, yes, klokken er jo 0530. Men så kom jeg jo på at klokken skulle stilles i natt og da var det ikke like morsomt å titte på klokken igjen :-( Den var jo ikke mer enn 0430... Og ikke det minste lille trøtt var jeg heller. Så da var det frem med pc'en igjen og se om det var noe å lese på der. Håper snart det døgnvill greiene går over, for det er utrolig kjedelig å våkne så tidlig... 
Fikk vel sovet litt igjen sånn rundt 0630, men når klokken var 08 så var det slutt. Da var det bare å stå opp og gjøre seg klar for nok en dag :-)
Som i går, så begynner vi dagen ved bassenget. Det er godt og varmt og i dag stekte solen skikkelig godt. Så her får dere noen flere bilder fra bassengområdet.


Siden det var lørdag i går og mange valgte å feire Halloween allerede da, så var det ganske så stille ved bassenget når vi kom ned.


Man kan også leie private båser med sofaer og tv'er ect...  Hvis man blir lei av å ligge i sola hele dagen.




Dagens frokost ble innatt ved bassengkanten. Litt Caesar Wrap med kylling, og den smakte veldig godt :-)


Bevis på at vi faktisk ligger i sola også :-) Hehe...




 Litt kaldt vann var det jo, men badet litt da...


En Strawberry Daiquiri ved bassenget ble det også, litt sterk, men ganske så god :-) Avkjølte en ellers så varm kropp!


Orket ikke like mange timene i sola i dag, så rundt kl 14 bestemte vi oss for å gå til rommet, ta en dusj og gjøre oss klare for litt Outlet shopping!!!



Men først litt lunch... Var flinke og spiste på Food courten de hadde her, så da ble det kinesisk på oss. Min mat er det første bildet, så Ove's og til slutt Eva's. Så med litt mat i magen var vi klare for å starte shoppingen. Og vi begynte likesågodt med den butikken jeg gledet meg mest til, nemlig Nike. Har hatt treningstøy shoppingforbud siden august, så nå var det godt å endelig få shoppet litt igjen :-)




Er jo mye man ikke finner her også, men klarte å finne meg noe for det da. Ble vel 3 trenings shortser og en genser. Fant dessverre ikke noen kule singleter eller sko...



Ove fant seg masse fint på DC, og fylte hele 3 store poser med klær, sko og capser!!!

 Tittet rundt ganske lenge og endte opp med å kjøpe ganske mye faktisk. Fant nesten alt jeg ville ha bortsett fra noen kule nye treningssko da, men er jo mange dager igjen, så muligheten for nye sko er jo der enda!
Tilbake på hotellet var det bare å legge fra seg, og få på seg litt mer tøy føre vi igjen gikk ut for å spise middag. Denne gangen valgte vi å gå andre veien enn de tidligere kveldene.


De har pyntet så "fint" (hvis det er lov å bruke det navnet når det egentlig er veldig skummelt) til Halloween her nede, så gleder meg veldig til onsdagen nå...


 



Og hvor skal vi spise i dag? Hard Rock Cafe!!! Vi så det når vi kjørte hjem fra Outleten i stad at det var gå-avstand dit, så da måtte vi jo bare benytte sjansen.







Eva valgte Nachoes, Ove valgte Club Sandwich og jeg....


Jo jeg valgte det jeg alltid spiser på Hard Rock Cafe, nemlig Famous Fajita... Smaker like godt hver eneste gang og jeg blir aldri lei.


Og her ser dere hvor mye jeg shoppet i dag :-) Til og med en ny stor ROSA koffert... Følte meg skikkelig som turist der jeg gikk å trillet på den ut gjennom outleten. Hadde jo sett så mange andre turister gjøre det før meg i dag. Men kunne ikke la den være igjen når jeg så den. Min begynner å bli dårlig i låsen, så egentlig så var det nesten på tide å bytte den ut og når jeg da itillegg fant denne søte rosa kofferten så var jeg solgt :-)


Kan prøve å få tatt ett bilde av hva jeg faktisk har kjøpt og ikke bare posene i morgen, hvis dere er nysgjerrige på hva jeg har kjøpt. Men nå er det leggetid straks, klokka er jo hele 2200... Hahaha...
Men for meg som har vært våken så lenge så er det faktisk på tide å sove snart.
I morgen venter ny dag med masse sightseeing, mye bilder og kanskje en tur i Fright Dome. Ove skal en tur til LA, så Eva og jeg er overlatt til oss selv. Så vi skal ha på oss gode sko og prøve å rekke over så mye av The Strip som mulig!!!

NattiNatt :-)

Ingen kommentarer: